Związek Miast Polskich oraz firma e-Instytucja.pl zapraszają na bezpłatne webinarium pt. „Praktyczne zastosowanie e-usług dla mieszkańców”.
W części merytorycznej ekspert Artur Prasal omówi podstawy prawne
oraz obowiązki stosowania e-usług w urzędzie z wykorzystaniem środków
komunikacji elektronicznej.
Zaprezentowane zostanie także narzędzie
dla mieszkańców/podatników do wypełniania, podpisywania i wysyłania
informacji oraz deklaracji podatkowych i innych dokumentów
elektronicznych zgodne z wymaganiami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o
dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów
publicznych oraz WCAG 2.1.
Podczas webinarium przedstawione zostaną
ponadto możliwość uzyskania dofinansowania w ramach projektu POWER 2.18 w
wysokości od 100 000 do 250 000 zł bez angażowania środków własnych.
Webinarium odbędzie w poniedziałek 21 czerwca w godz. od 09:00 do 10.00.
Na webinarium zapraszamy wszystkich prezydentów, burmistrzów, a także sekretarzy, skarbników, informatyków i pracowników merytorycznych.
Webinarium będzie zorganizowane na platformie MS Teams.
Zgłoszenia przyjmujemy do 18 czerwca do godz. 16.00.
Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymacie Państwo również 18 czerwca.
Zapraszamy do rejestracji poprzez link https://www.e-instytucja.pl/webinar/zmp/
źródło: miasta.pl
Do you like this post or do you just want to share it with people you know?