Związek Miast Polskich oraz firma e-Instytucja.pl zapraszają na bezpłatne webinarium pt. „Praktyczne zastosowanie e-usług dla mieszkańców”.

W części merytorycznej ekspert Artur Prasal omówi podstawy prawne oraz obowiązki stosowania e-usług w urzędzie z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej.
Zaprezentowane zostanie także narzędzie dla mieszkańców/podatników do wypełniania, podpisywania i wysyłania informacji oraz deklaracji podatkowych i innych dokumentów elektronicznych zgodne z wymaganiami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz WCAG 2.1.
Podczas webinarium przedstawione zostaną ponadto możliwość uzyskania dofinansowania w ramach projektu POWER 2.18 w wysokości od 100 000 do 250 000 zł bez angażowania środków własnych.

Webinarium odbędzie w poniedziałek 21 czerwca w godz. od 09:00 do 10.00.

Na webinarium zapraszamy wszystkich prezydentów, burmistrzów, a także sekretarzy, skarbników, informatyków i pracowników merytorycznych.

Webinarium będzie zorganizowane na platformie MS Teams.

Zgłoszenia przyjmujemy do 18 czerwca do godz. 16.00.

Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymacie Państwo również 18 czerwca.

Zapraszamy do rejestracji poprzez link https://www.e-instytucja.pl/webinar/zmp/

źródło: miasta.pl